Vrácení zboží
Vrácení zboží na e-shopu beangels.cz
Vrátit zboží můžete ze zákona do 14 dnů od převzetí zásilky.
VRÁCENÍ POŠTOU
– po obdržení své objednávky máte ve 14 denní lhůtě právo zásilku (část/celou) vrátit prodávajícímu. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
1. PŘIPRAVTE SVŮJ BALÍČEK
– Své zboží bezpečně zabalte. Pokud je to možné, zboží vraťte i s původními obaly. Prosíme neodstřihávat visačky.
Některé zboží, kvůli citlivějším materiálů visačku nemají. Takové zboží samozřejmě je možné vrátit.
– Ke zboží můžete přiložit (není podmínkou) vyplněný formulář ( zde ) nebo nám ho můžete zaslat na info@beangels.cz
2. NALEPTE / NAPIŠTĚ ŠTÍTEK S ADRESOU
– Poslat balíček můžete jakou dopravní společností chcete ( Česká Pošta, DPD, PLL, apod.)
– Napište na balíček následující adresu:
BEANGELSCZ
Lucie Křepelková
Pod Slovany 787
334 41 Dobřany
tel. 604 897 218
přes ZÁSILKOVNU
Pokud chcete vrátit zásilku přes ZÁSILKOVNU tak nám napište na email info@beangels.cz a my vám zašleme štítek pro vrácení. Tato služba je zpoplatněná částkou 59Kč, která vám bude odečtena z vrácené částky.
Pokud nemáte štítek kde vytisknout, tak si napište číslo ze štítku a na pobočce zásilkovny vám ho rádi vytisknou a nalepí.
3. BALÍČEK ODEŠLETE
– Zajděte na poštu a balíček odešlete doporučeně nebo s potvrzením o přijetí.
– Mějte na paměti, že balíčky poslané na dobírku nepřijímáme, takový balíček se vám vrátí zpět.
– Náklady na vrácení nese kupující.
4. VRÁCENÍ PENĚZ
– Vaší platbu za vrácené zboží odešleme do 14 dnů od přijetí vrácené zásilky nebo potvrzení o odeslání.
– Pro vrácení platby vás požádáme o váš bankovní účet. Pokud jste v objednávce zvolili platbu online přes platební bránu Comgate, bude vám částka vrácena stejným způsobem.
– Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
– Náklady na vrácení nese kupující.
– Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.
– Ušpiněné zboží, které nevyhovuje obvyklým hygienický standardům, Vám bude na Vaše náklady vráceno zpět a nebude Vám vrácena platba.
Kompletní obchodní podmínky naleznete zde