Balíčky objednané od 20.12.2019 budou odeslány 6.1.2020. Děkujeme

Vrácení zboží

Vrácení zboží na e-shopu beangels.cz

Vrátit zboží můžete ze zákona do 14 dnů od převzetí zásilky.
 
 
VRÁCENÍ POŠTOU
– po obdržení své objednávky máte ve 14 denní lhůtě právo zásilku (část/celou) vrátit prodávajícímu. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
 
1. PŘIPRAVTE SVŮJ BALÍČEK 
– Své zboží bezpečně zabalte. Pokud je to možné, zboží vraťte i s původními obaly. Prosíme neodstřihávat visačky.
Některé zboží, kvůli citlivějším materiálů visačku nemají. Takové zboží samozřejmě je možné vrátit.
– Ke zboží přiložte vyplněný formulář ( zde ) nebo nám ho můžete zaslat na info@beangels.cz
 

2. NALEPTE / NAPIŠTĚ ŠTÍTEK S ADRESOU

– Poslat balíček můžete jakou dopravní společností chcete ( Česká Pošta, DPD, PLL,  apod.)
– Napište na balíček následující adresu:
 
BEANGELSCZ
Lucie Křepelková
Pod Slovany 787
334 41 Dobřany
 

přes ZÁSILKOVNU

Pokud chcete vrátit zásilku přes ZÁSILKOVNU tak nám napište na email info@beangels.cz a my vám zašleme štítek pro vrácení. Tato služba je zpoplatněná částkou 45Kč, která vám bude odečtena z vrácené částky.

Pokud nemáte štítek kde vytisknout, tak si napište číslo ze štítku a na pobočce zásilkovny vám ho rádi vytisknou a nalepí.

3. BALÍČEK ODEŠLETE

– Zajděte na poštu a balíček odešlete doporučeně nebo s potvrzením o přijetí.
– Mějte na paměti, že balíčky poslané na dobírku nepřijímáme, takový balíček se vám vrátí zpět.
– Náklady na vrácení nese kupující.
 
 4. VRÁCENÍ PENĚZ
– Vaší platbu za vrácené zboží odešleme do 14 dnů od přijetím formuláře/vrácené zásilky.
– Pro vrácení platby vás požádáme o váš bankovní účet nebo adresy (složenka).
 
– Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
– Náklady na vrácení nese kupující.
– Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.
 
 – Ušpiněné zboží, které nevyhovuje obvyklým hygienický standardům, Vám bude na Vaše náklady vráceno zpět a nebude Vám vrácena platba.
 
Kompletní obchodní podmínky naleznete zde