Vrácení zboží

Vrácení zboží na e-shopu beangels.cz

Vrátit zboží můžete ze zákona do 14 dnů od převzetí zásilky.
 
 
 
 
VRÁCENÍ POŠTOU
– po obdržení své objednávky máte ve 14 denní lhůtě právo zásilku (část/celou) vrátit prodávajícímu. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
 
1. PŘIPRAVTE SVŮJ BALÍČEK 
– Své zboží bezpečně zabalte. Pokud je to možné, zboží vraťte i s původními obaly. Prosíme neodstřihávat visačky.
Některé zboží, kvůli citlivějším materiálů visačku nemají. Takové zboží samozřejmě je možné vrátit.
– Ke zboží přiložte vyplněný formulář ( zde ) nebo nám ho můžete zaslat na info@beangels.cz
 

2. NALEPTE / NAPIŠTĚ ŠTÍTEK S ADRESOU

– Poslat balíček můžete jakou dopravní společností chcete ( Česká Pošta, DPD, PLL,  apod.)
– Napište na balíček následující adresu:
 
BEANGELSCZ
Lucie Křepelková
Pod Slovany 787
334 41 Dobřany
 

přes ZÁSILKOVNU

Pokud chcete vrátit zásilku přes ZÁSILKOVNU tak nám napište na email info@beangels.cz a my vám zašleme štítek pro vrácení. Tato služba je zpoplatněná částkou 59Kč, která vám bude odečtena z vrácené částky.

Pokud nemáte štítek kde vytisknout, tak si napište číslo ze štítku a na pobočce zásilkovny vám ho rádi vytisknou a nalepí.

3. BALÍČEK ODEŠLETE

– Zajděte na poštu a balíček odešlete doporučeně nebo s potvrzením o přijetí.
– Mějte na paměti, že balíčky poslané na dobírku nepřijímáme, takový balíček se vám vrátí zpět.
– Náklady na vrácení nese kupující.
 
 4. VRÁCENÍ PENĚZ
– Vaší platbu za vrácené zboží odešleme do 14 dnů od přijetí vrácené zásilky nebo potvrzení o odeslání.
– Pro vrácení platby vás požádáme o váš bankovní účet nebo adresy (složenka).
 
– Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
– Náklady na vrácení nese kupující.
– Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku.
 
 – Ušpiněné zboží, které nevyhovuje obvyklým hygienický standardům, Vám bude na Vaše náklady vráceno zpět a nebude Vám vrácena platba.
 
Kompletní obchodní podmínky naleznete zde

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení